March 31, 2011

Petronas Dagangan Kuantan.

Helow!hee..aku da keje..hari ni masok 4 hari aku keje.
Setelah sekian lame aku menganggur,akhirnya dapat
gak keje kat Pelabuhan Kuantan.wuhuuu~

Keje ni orang yg belaja SPM pon boley.hehe
Nak ikutkan,tak ngam langsung la dengan mereka-mereka
yg berkelulusan diploma.huuu..(macam bajet je ayat aku ni)..

Tugas aku sebagai work leader dimana jawatan ini selalu
dipegang oleh kaum adam.Mane tak nye,nak jage budak-budak
keje,nak kene tau dowang wat keje ape,nak kene tadah telinga
orang atas marah-marah,nak kene menjawab soalan-soalan dorang.
Ape lagi??ha..paling penting,untuk wat permit bekerja.
Kalo x,keje x dapat dijalankan.huu..

So,pagi-pagi aku kene ngadap 3 orang pegawai petronas untuk
dapatkan tandatangan dowang.hoho..time tu la dowang tanya
itu ini.Kene la pandai menjawab ye adik-adik..hehe..Da habes wat keje
pon kene tutup dan dapatkan tandatangan dowang gak..

Walaupun aku keje kat Pelabuhan Kuantan,tapi aku stay kat
chalet Cherating.da x jumpe umah kat area balok.huuu..
Best sebab tepi pantai,tapi aku x melepak pon kat pantai.
N pon kire best ade cc..kalo x,ntah la..berkarat hotak
aku x dapat nak online..hihik..Tapi kat cini kan,ramai kapel
yg honeymoon!hoho..

Dala kene berpanas.Da macam hape da nih..hoho
Sebulan lak tuh projek ni..nak wat camne,terima je la kan.
Tu je nak cite setakat ni..hehe

Next projek=shutdown kat MTBE Gebeng.


1 comment:

  1. cepat nye anda dapat keje..sonok2...xde keje kosong kah utk aku..HAHA

    ReplyDelete