February 27, 2011

Awana Kijal

Hunggah hunggah!
2 hari lepas,aku pegi jenjalan ngan kawan ena iaitu Kak Ang dan Kak Ino.
Macam mane ley berkawan tu,aku pon tak tahu lah.
Mungkin aku wat muke tak tahu malu petah berkata-kata.hahax

Ok,dowang pon ajak aku pegi Kemaman.
Tapi sebelom tuh,singgah kat Awana Kijal.
Saje-saje nak usha line.haha
Dowang ni penah la pegi,aku pestaim.


Haa..ni die..nampak tak???


Atv yow!


Jangan harap nak mandi kat sini kalo tak check in!


So,lalu kat hotel yang gile bapak best tuh.
Tengok orang tengah mandi swimming pool.huhu
Bapak best!Kitorang pon pegi ke pantai..
Wuuu!!!Kat situ ley berbasikal,atv,kayak,fishing,
driving range(ape benda tah,tapi aku rase golf.haha!)
Ape lagi,ha..jetski,naik boat,banana ride pon ade!!

Yang paling best,mahal gilak!!!wakakakaa..
5 star kot!!!paling murah 300 lebey!
Pakcik kayo!Pakcik kayo!
Mane aku nak cekau wet banyak-banyak derr!
Ah..stay uma suda..haha..


Aku telah pon melabuhkan punggung disini untuk mengambil
feel ditepi pantai..hahax



Nadya!Wan!Zurina!nak naik!nak naik!!!

Nadya!Zurina!Wan!!!
Aku da jumpe da tempat yang ley kite layan sume tuu!
Sewonoknyer!Ley mengeratkan silaturahim yang kian
retak.nggeeee~~
Kowang!best nyerr!!Nak pegi..nak pegi..hehee

Tapi,time tuh bendera merah dinaikkan.
Ombak pon tinggi semacam.Angin bertiup kencang.
Ditepi pantai hanya ada beberapa orang.huuu..

Dengan ini,aku istiharkan..akan ku berusaha untuk pegi ke
Awana Kijal bersama The Tenuks!!!Holiday yoww!!!

The Tenuks!!!Get ready,.haha..kompol wet banyak-banyak!
Yippie!yippie!!!Hunggah-hunggah!

No comments:

Post a Comment