December 12, 2010

I Love Footballer!

Kenape ye aku suke pemain bola?Ape yang best?
Aku bigfan MU.tapi x penah mampu lagi nak beli baju MU.haha
Mesti ramai yang minat dan memuja mane-mane pemain bola kan?
Aku dari dulu lagi teringin nak dapat pakwe kaki bola.Gatai shareen!!
Bialah.Da suke,nak buat macam mane.Ade sape-sape marah?hehe
Antara sebab aku sangat memuja dan suke gile tahap babun bontot merah kat kaki bola ni:

1.Bergaya.
dorang ade gaya seh.selalu nyer kite boley cam orang berotot ni.bile diorang training atau warmup,suke tengok cara diorang.ade gaya!ye tak?melompat,menonggeng,mengangkang,berlari dan ape-ape je la.waaa!suke!suke!!suke!!!

2.Pergerakkan ketika bermain.
bile tengok diorang bawak bola,gelecek,sepak,rembat,tanduk..huh!sume best.maskulin gile bile macam tuh.boley jatoh chenta beb!haha

3.Kesungguhan.
ade tengok diorang lemau-lemau?tade.mesti semangat ye tak.semangat nak jaringkan gol.suke giler weyy!!

4.Semangat satu pasukan.
main bola sekor-sekor best ke?haha.baik pegi layan congkak.seronok tengok bermain secara berpasukan nih.ia menunjukkan kerjasama dalam team untuk menang derr!

5.Meraikan gol.
hah,bile da gol,mesti hepy,puas hati.dalam hati ade sket bangge kan sebab dapat sumbangkan gol untuk team.hehe.kite boley perasan perangai diorang bile da jaringkan gol macam-macam gaya.ade yang meluru ke arah penyokong.ade yang bukak baju.ade pulak tu,siap joget-joget.=)

6.Gaya rambut.
sume player ade style rambut sendiri.aku suke betol!dulu beckham,smart gile babeng hairstyle die!mesti jadi ikutan.sampaikan aku ajar adik laki aku soh wat rambot cam beckham.hehe

7.Seksi beb!
ni benda penting sekali.wakakaka!dorang nampak seksi.badan pon best.ade muscle lagi.suke!best x tengok orang main bola tak peluh?huh..tak best langsong!so,diorang nampak sangat menggoda ye bile berpeluh!!!

Jom aku tunjuk sape footballer terchenta aku.Jeng!Jeng!Jeng!!!


yeah!!itu dia pujaan hati CRISTIANO RONALDO.
dulu ade hf canggeh ley gak cuci mate ubat rindu.
hahaha.skang tade.x dapat da tengok.=)


hi dear!LIONEL MESSI.bergaya betol.
go barca go!


olo encem nyer die!hehe.FABREGAS.
team Arsenal ramai gak hensem-hensem.hee


ni die player Malaysia yang jadi pujaan anak gadis.
AIDIL ZAFUAN dan ZAQUAN ADHA
hehe.hensem kan?agak-agak ayu raudhah nak bagi pakwe die tak kat aku?

Tu la pujaan hati.yang selalu dimimpi-mimpi.
Yang selalu diangan-angankan.lalalala~
Seronok gile kalo dapat pakwe kaki bola.
Boley tengok die training,teman die pegi futsal.
Tengok die main,tengok die seksi-seksi.
Usha setiap gaya die.uwwaa!!!
Seron0k tak????


No comments:

Post a Comment