February 27, 2013

Si Dia ZK

Dari pagi sampai la petang,tade keje kt ofis..
Then,suddenly teringat kat arwah Zurina..
Rindu gile tahap ape da weh..
Bagi mengubat rase rindu tuh,aku usha blog die..
 
Start dari entry memula,sampai latest..
Iaitu hari terakhir arwah kat bumi Allah ni..
Satu per satu entry aku bace,boleh gelak-gelak plak tuh..haha
Kelaka dengan ayat-ayat die,cerita yang die post,kenangan kami..
Dush!..rase macam die ade lagi je..macam still ade menceriakan blog die tu..
 
Aku ni sentimental gak..Tapi kadang tuh x reti nak tunjuk..
Bertuah sangat dapat berkawan dengan arwah Zu,Dya & Wan..
Tade la susah mane pon nak jage hubungan ni,sebab diorang tingtong..
Senang je nak settle masalah wei..
 
Aisshh..sumpah rindu gile kat korang..
Kenangan bersama kat Kuantan..
Habiskan mase bersama pagi petang siang malam..
Buat benda bongok sesame..wakakaka
Happening kot..kutuk sesame sendiri..
Bahan sesame sendiri..
Kongdam sesame sendiri..hiks
 
Oh Zurina.aku rindu kau sangat-sangat..
Aku tahu Dya & Wan pon rase bende yang same..
Kalau la kau masih ade..
Al-Fatihah..


2 comments:

  1. alolooo...kite pun selalu tgk arwah pny blog bile tensi ley gelak2 bc blog sengal arwah.. miss her so much tooo..*alfatihah

    ReplyDelete