May 22, 2010

TAG!!!

1. Bekas kekasih saya adalah :
penipu!=(

2. Saya sedang mendengar :
bunyi mesin airc0nd blkg aku nih..

3. Mungkin saya patut:
kejut zu bgn tdo.

4. Saya suka :
0n9,gelak.hahahahahaha

5.Sahabat-sahabat baik saya :
unik.ader yg gg cm rabbit tp ley wt muke zirafah
y sowg 2,batuk 2x bru bersin..
yg sowg ag,suker oter muker org sekeliling.

6.Saya tak faham :
td ade junior pki kaen kembang bwh lutut,tp x cecah buku lali,mcm kaen batik g kdi mkn kt sblh..
x phm tol adakah die x rse die hudus sebegitu rupe..

7.Saya kehilangan :
air mata ptg td..

8.Ramai yang berkata :
aku gem0k,tembam,bolat...=p

9.Makna nama saya :
xtau ah,,x pnh jmp..xde mknernyer..

10.Cinta itu adalah :
perasaan ksh syg.akhaks!..i lebiu~

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
ermm..ke hulu ke hilir jge sps..pakguard!

12.Saya akan cuba :
x jth cinta dlm mse t'dkt..weeei~

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
foreber!

14.Telefon bimbit saya :
nokia cikai n sony cabuk..

15.Bila saya terjaga dari tidur :
tgk wan..duduk bersila,tgk owg bwh,zu n dya..pastuh,lipat selimut.

16.Saya paling meluat apabila :
laki usha,kte x lyn..pastuh die ckp, "bajet lawa!"

17.Pesta/Parti adalah :
hanyut~~

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
ermm..pe ey?kucing kot!

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
tah..haha..kanak2 riang,,

20.Hari ini :
aku exam paper kimia,aku ngs sbb aku xley wat,ble aku ckp cmtuh,aku btl2 mksdkannye..

21.Malam ini saya akan :
kemas barang..nk blk suda!

22.Esok pula saya akan :
bsh baju..

23.Saya betul-betul ingin :
kurus!!!!berat da naek 4kilo weyh...

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
muker ley goreng mee..hahak

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
sure la pusat beli belut..

26.Makanan Barat atau Jepun :
makanan malaysia!

27.Bilik yang terang atau gelap :
2-2 lar..

28.Makanan segera adalah :
kudapan..sekadar ley wt hlg busan..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
ermm..aper eyh..luper..

30.Siapa yang anda nak Tag?
tah..haha..

No comments:

Post a Comment