April 07, 2010

pes taim ader blog!!!

hehehe~~
assalamualaikum....
muahahahahaa..
jeng3x..

tadaaa...
bodo kah minah ni...(aku lah insan yg dimksudkan)

kwang3x..

tersebut al kisah..ni pes taim aku wat blog..
geyler!!!
x pnh mmp n berangan pn nk ader mende nih..

coz aku bkn lah insan yg suker bnd2 mengarang ni..
yeker??

duli haper aku..

hak5x..

timeksh yg x terhingge kpd zuryna..
hye zu..i lebiu~~

tah aper r yg m'buatkan aku nk wt blog nih..
pdhal,jarang giler on9!!

musykil dgn diri sendiri..

tp,aku tau..
penulisan aku x sehebat mmbr2 seperjuangan yg laen..

heheh..

wan ckp,aku xley wat blog..
cz b'ckp tah paper..
aku ade penyakit yg hny diketahui oleh 3 sahabatku..
*ceh!!!taek pny ayat~

tp ni kan x memerlukan kter b'ckp..
tulis jer..
lalalala~~~

so,kte tunggu n lihat sajer..
prengg pengg penggg pennggg>>>

No comments:

Post a Comment